torsdag den 11. juli 2013

Afhentning af hvalp - hvornår kommer du ?

Hej alle kommende hvalpe - ejere!

Nu er der kun 1 uge til at hvalpene skal hjemmefra. De er også begyndt at synes, at det er lidt kedeligt kun at skulle være sammen med deres søskende og de vil rigtig gerne leges med. Så de protesterer hvis de ikke bliver underholdt.

Især Samson er utilfreds med ikke at kunne komme ud af hvalpegården om morgenen selvom de andre er ved at være trætte efter morgenmad og lidt leg. Han hyler for at komme op på armen hvor han så sidder glad og tilfreds. Min mand mener at jeg er ved at forkæle ham, men det må hans nye ejere jo så pille ud af ham :-).

Jeg vil gerne bede de af jer som jeg ikke har fået nogen aftale med endnu, om at melde tilbage hvornår I kommer og henter jeres hvalp :-). Vi er hjemme torsdag d. 18.7 fra kl. 17 og fredag d. 19.7 fra kl. 16.30. Diva og Samsons ejere har allerede aftalt, hvornår de kommer. Og Zack (som kommer til at hedde Zorro) vil også blive afhentet torsdag (hvad tid ?). Så vi mangler en aftale om Duke og Rosie.

I kan enten ringe/sms på 28 27 01 83 eller maile til mig på : schoubye.anne@gmail.com

Husk at indbetale restbeløbet inden I kommer eller tag pengene med i kontanter.

Jeg har deres stambøger, sundhedsattester og øjenlysningsattest klar til jer. De har også lidt mad, halsbånd og snor med når de tager hjemmefra. Og en lille brochure om Hvalpens første tid.

De får også ormekur for sidste gang lige inden de tager afsted.

Jeg er sikker på at jeres hvalp glæder sig til at få fuld opmærksomhed fra jer, når de kommer hjem til jer.

mange hilsner

Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar